تسهیلات خرید ۱۵ میلیون تومانی برای کارکنان دانشگاه از فروشگاه «گل نرگس»

تسهیلات خرید ۱۵ میلیون تومانی برای کارکنان دانشگاه از فروشگاه «گل نرگس»


تسهیلات خرید ۱۵ میلیون تومانی برای کارکنان دانشگاه از فروشگاه «گل نرگس»

 

 

 
معاون اداری، مالی و پشتیبانی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: قرارداد خرید مواد غذایی و کالا تا سقف ۱۵ میلیون تومان با شرکت «گل نرگس» منعقد شده است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر اسماعیل خالقی در این باره، بیان کرد: از جمله برنامه‌های این معاونت برای افزایش رفاهیات کارکنان دانشگاه انعقاد قرارداد با فروشگاه «گل نرگس» است که براساس این قرارداد کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی تحت پوشش پیمانکاران می‌توانند به صورت کارت اعتباری تا سقف ۱۵ میلیون تومان از این فروشگاه خرید کنند.
وی افزود: بازپرداخت کارت‌ اعتباری خرید از این فروشگاه شش ماهه با ۳۰ درصد پیش پرداخت است و میزان پیش پرداخت هم می‌توانند به صورت توافقی کم یا زیاد شود. همچنین کارمزد این کارت‌ اعتباری سه درصد (برای شش ماه) است که اقساط به صورت ماهانه از حقوق پرداختی کسر خواهد شد.
معاون اداری، مالی و پشتیبانی دانشگاه شهید چمران اهواز، خاطرنشان کرد: واحدهای مختلف دانشگاه می‌توانند در نامه‌ای مکتوب به این معاونت کارکنان متقاضی را معرفی کنند.
خالقی، تصریح کرد: این قرارداد به مدت یک سال از خردادماه امسال تا خردادماه سال ۱۴۰۴، اعتبار دارد.
وی، بیان کرد: همچنین مذاکراتی برای عقد قرارداد با فروشگاه‌های «داوین» و «پارسیک» برای تأمین پوشاک کارکنان دانشگاه (بدون پیش پرداخت و هرگونه سود اقساطی) صورت گرفته است و پیگیری‌های لازم از سوی دفتر حقوقی و امور مالی دانشگاه در حال انجام است.