
شرح وظایف محوله:
- مطالعه و آگاهی از اهداف، سیاست های کلی قوانین و مقررات حاکم بر فعالیت های سازمان و مدیریت روابط عمومی؛
- گردآوری، جمع بندی مطالب منعکس در رسانه هادر زمینه فعالیتهای سازمان یافته و ارایه آن به مدیریت روابط عمومی؛
- اجرای برنامه سالانه مصاحبه های مسئولان سازمان با رسانه ها، متناسب با اولویتهای سازمانی و افکار عمومی؛
- ایجاد ارتباط احسن با خبرنگاران رسانه ها و بهره برداری بهینه از آنها برای اطلاع رسانی به مخاطبان؛
- تهیه خبر، گزارش و مصاحبه از فعالیتهای سازمان و ارسال به رسانه ها؛
- همکاری در اجرای برنامه های روابط عمومی الکترونیک؛
- انتشار اخبار و...
- تهیه ی بیانیه به مناسبتهای مختلف؛
- تهیه و تنظیم گزارش دوره ای و موردی جهت ارایه به سرپرست بلافصل؛
- انجام سایر فعالیتهای مرتبط در چارچوب وظایف محوله و یا ارجاعی از طرف مقام مافوق در چارچوب وظایف روابط عمومی.