کارشناسان
شرح وظایف محوله:
- مطالعه و آگاهی از اهداف و سیاست های کلی و قوانین و مقررات حاکم بر فعالیتهای سازمان و مدیریت روابط عمومی؛
- طراحی برنامه راهبردی روابط عمومی؛
- طراحی برنامه های مدون یکساله و موضوعی روابط عمومی؛
- همکاری در طراحی برنامه ها و مکانیزم های ارزیابی و نظارتی؛
- تهیه و تدوین بودجه پیشنهادی روابط عمومی؛
- تهیه گزارش عملکرد دوره ای از فعالیت های مدیریت ر.وابط عمومی؛
- اجرای فعالیتهای مستندسازی در روابط عمومی؛
- برنامه ریزی مدون برای اجرای فعالیتهای توانمند سازی کارکنان روابط عمومی؛
- تهیه گزارش های تحلیلی ادواری (ماهانه/ فصلی/ سالانه) از افکار عمومی داخل و خارج از سازمان برای ارایه به مدیریت؛
- نقد و بررسی بازتاب فعالیت های سازمان در نظر مخاطبان بویژه نخبگان و رهبران فکری، رسانه ها و سایر دستگاه ها از یکسو و مدیران و کارکنان از سوی دیگر و ارایه گزارش آن به مدیریت (تحلیل محتوا و تحلیل گفتمان)؛
- سنجش افکار عمومی درون سازمانی به منظور بازیابی مسائل و ارایه راه کارهای مناسب به مدیریت؛
- اجرای نظام جامع گردآوری پیشنهادهای کارکنان به منظور ترغیب کارکنان به مشارکت هرچه مؤثرتر در بهبود جریان امور سازمان؛
- تهیه و تنظیم گزارش دوره ای و موردی جهت ارایه به سرپرست بلافصل؛
انجام سایر فعالیتهای مرتبط در چارچوب وظایف محوله و یا ارجاعی از طرف مقام مافوق در چارچوب وظایف روابط عمومی.