کارشناسان

     

     

    » مطالعه و آگاهی از اهداف و سیاست های کلی و قوانین و مقررات حاکم بر فعالیتهای سازمان و مدیریت روابط عمومی .

    » دریافت؛ طبقه بندی و اولویت بندی درخواست خرید اقلام مورد نیاز روابط عمومی و اقدام جهت تامین آن پس از تایید مدیر روابط عمومی .

    » تنظیم و کنترل اسناد و صورت حسابهای مالی قبل از ارسال به مراجع ذیربط .

    » استعلام بهاء قبل از خرید اجناس و گزارش آن به مدیریت روابط عمومی ؛

    » انجام کلیه امور کارپردازی روابط عمومی ؛

    » تهیه و تنظیم کلیه صورت مجلسهای مربوط به ترخیص کالا از انبار ؛

    » نظارت کامل بر اموال موجود در اداره روابط عمومی ؛

    » همکاری در اجرای برنامه ها و مراسمات و غیره ..

    » تهیه و تنظیم گزارش دوره ای و موردی جهت ارایه به سرپرست بلافصل ؛

    » انجام سایر فعالیتهای مرتبط در چارچوب وظایف محوله ؛