» مطالعه و آگاهی از اهداف و سیاست های کلی و قوانین و مقررات حاکم بر فعالیتهای سازمان و مدیریت روابط عمومی .

» دریافت؛ طبقه بندی و اولویت بندی درخواست خرید اقلام مورد نیاز روابط عمومی و اقدام جهت تامین آن پس از تایید مدیر روابط عمومی .

» تنظیم و کنترل اسناد و صورت حسابهای مالی قبل از ارسال به مراجع ذیربط .

» استعلام بهاء قبل از خرید اجناس و گزارش آن به مدیریت روابط عمومی ؛

» انجام کلیه امور کارپردازی روابط عمومی ؛

» تهیه و تنظیم کلیه صورت مجلسهای مربوط به ترخیص کالا از انبار ؛

» نظارت کامل بر اموال موجود در اداره روابط عمومی ؛

» همکاری در اجرای برنامه ها و مراسمات و غیره ..

» تهیه و تنظیم گزارش دوره ای و موردی جهت ارایه به سرپرست بلافصل ؛

» انجام سایر فعالیتهای مرتبط در چارچوب وظایف محوله ؛